Ładowanie
Nazwa usługi: Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej w celu umieszczenia obiektu budowlanego
   
Kogo dotyczy: Osoby fizyczne i prawne
   
Podstawa prawna: Ustawa
z dnia 21 marca 1985 r.o drogach publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1693 z późn. zm.)
   
Lista dokumentów wymaganych do realizacji usługi:
  • Aktualny plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1000 z naniesioną lokalizacją planowanej reklamy / obiektu budowlanego) i wrysowanym domiarem reklamy / obiektu budowlanego) od zewnętrznej krawędzi jezdni drogi powiatowej oraz wskazanym dojazdem do reklamy – 1 egzemplarz
  • Szkic graficzny reklamy / obiektu budowlanego) zawierający wizualizację, wymiary, opis materiałów konstrukcyjnych, ich kolorystykę oraz sposób montażu reklamy / obiektu budowlanego) i fundamentowania w 1 egzemplarzu w kolorze.
  • Oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa (w przypadku ustanowienia przez stronę pełnomocnika)
  • Ogólna klauzula informacyjna - RODO
  • Oryginał dowodów uiszczenia opłat skarbowych w wysokości: 17,00 zł za złożenie pełnomocnictwa.
   
Opłaty: Opłata skarbowa w wysokości 17zl w przypadku ustanowienia pełnomocnika, a oryginał potwierdzenia opłaty dołączyć do wniosku.
   
Czas realizacji: Organy administracji publicznej obowiązane są załatwiać sprawy bez zbędnej zwłoki. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym – w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania. Załatwienie sprawy w postępowaniu uproszczonym powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie miesiąca od dnia wszczęcia postępowania.
   
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do właściwego Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
   
Wybór  podmiotu:
Liczba odwiedzin: 186